Catering dietetyczny!

piątek, 2 sierpnia 2013

Chyba się nie chwaliłam, ale od niedzieli 28 lipca jestem na diecie. Jest to taka "moja dieta", nie żadna książkowa. Kiedyś udało mi się schudnąć 12 kg jedynie kontrolując to co jem i opierając się trochę na przepisach polecanych w diecie South Beach.

 Dziś był mój ostatni dzień w pracy przed urlopem. Najbliższy tydzień spędzę w domu, a to świetna okazja na nadrabianie zaległości w sprzątaniu, papierach i chodzeniu po lekarzach :D Zamierzam odwiedzić dentystę, okulistę i zapisać się do dermatologa. Może też wizyta u kosmetyczki- zobaczymy :)

Skoro nie ma pracy, to nie będzie też obiadków! Tak.. mam tak dobrze, że w mojej pracy codziennie dostaję pyszny obiad.

Pod wpływem koleżanki z forum odżyły moje dawne marzenia o zamówieniu diety z dostawą do domu. I co? Zaszalałam :) Zamówiłam sobie na przyszły tydzień catering dietetyczny :) Wybrałam catering Diety Strukturalnej doktora Bardadyna, będzie to dieta 1200 kcal. Trochę mało, co? Zobaczymy jak sobie poradzę :) Zamówienie złożyłam dziś (piątek) o 13.00. O 16.00 zadzwoniła do mnie Pani by potwierdzić, że dieta przyjedzie do mnie w poniedziałek rano, o 8.30.

Opis diety ze strony internetowej:

Dieta 1200 kcal Oczyszczająco – Odchudzająca
Dieta pozwala trwale schudnąć i przyjemnie zmienić nawyki żywieniowe. Skutecznie oczyszcza organizm z toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii. Zawiera maksymalne dawki witamin, składników mineralnych, przeciwutleniaczy i błonnika. Może być stosowana długotrwale, aż do osiągnięcia pożądanej masy ciała lub jako podstawa zdrowego żywienia dla osób, którym brakuje czasu na samodzielne gotowanie.



To dziwne, że nie będę musiała praktycznie kiwnąć palcem w kuchni przez cały tydzień. Będę jednak miała pewność, że faktycznie jestem na diecie. :)

Zamierzam obfotografować i pokazać Wam wszystkie posiłki, jakie dostanę. Mam nadzieję, że Was to zainteresuje!!! :)

PS. Założyłam Fanpage mojego bloga na FB, bardzo was proszę o polubienia!

2 komentarze

  1. Ooo zazdroszczę. Co za oszczędność czasu :) Swoją drogą, świetna praca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otagowałam Cię w moim poście w związku z pewną zabawą. Po szczegóły odsyłam do mnie :)) Mam nadzieję, że się skusisz :)

      Usuń