7 faktów o mnie...

niedziela, 4 sierpnia 2013

Niedziela wieczorem :) Otwieram bloga, a tu zaproszenie od iwannabefit do napisania 7 faktów o sobie :)
Czemu nie, oto one!

1. Nie farbuję i nigdy nie farbowalam włosów. Kusi mnie blond, ale boję się, że farba zniszczy moje włosy, które i tak nie są idealne.

2. Bardzo lubię koty, od dziecka marzyłam o posiadaniu kota. Moi rodzice nigdy się na to nie zgodzili. W efekcie, gdy tylko wyprowadziłam się od nich, to przygarnęłam szaroburą kotkę. Jest z nami cały czas i ma już 7 lat. :)

3. Zawsze byłam przedsiębiorczą osóbką :) Gdy miałam 19 lat założyłam firmę i prowadzę ją do dziś (już 8 lat) :) Nikogo nie zatrudniam. Jest to jednocześnie moja pasja jak i sposób na dorobienie sobie, bo oprócz tego pracuję normalnie na etacie.

4. Mam słabość do naturalnych kosmetyków z olejkami eterycznymi! Mój nos uwielbia ich naturalne, relaksujące zapachy. Moje ulubione firmy to ORGANIQUE, Balneokosmetyki Malinowy Zdrój, kosmetyki Solankowe SPA z Rabczańską Solanką. Podobają mi się też kosmetyki Tso Moriri, ale nie bardzo wiem, gdzie je kupić.

5. W ostatnich latach robiłam wiele podejść do blogowania. Aktywna Plus Size powstała wraz z rozpoczęciem mojej poważnej kariery na siłowni ;) i trzyma się dzielnie od ponad pół roku jako jedyny z blogów które powstały z mojej reki :D

6. Uwielbiam seriale :) Połknęłam SATC, Desperate Housewives, Gossip Girl, Mad Men, How I met your Mother, Glee i parę innych :) Z polskich bardzo lubię Hotel 52!

7. Moim marzeniem jest założenie małej knajpki serwującej pyszne, zdrowe śniadania i lunche :) Kto wie, może kiedyś to marzenie się ziści :)

Zapraszam serdecznie do zabawy następujace blogerki (które namiętnie podczytuję!):
1. Try to keep beauties
2. Pat dream
3. Orcia na diecie

2 komentarze

  1. Oh tak czytam i czytam i widzę swój blog oh :D Uśmiech od ucha do ucha , Jesteś drugą osobą która mi zaproponowała tą zabawę , na pewno niedługo napiszę . a co do notki co fajnie że masz naturalne włosy , moje światła dziennego nie widziały od dobrych paru lat ( chodzi o naturalny kolor ) i :) Postanowiłam 3 miesiące temu wrócić do naturalnego , na dzień dzisiejszy jest to parę cm ale już mi się podoba ten mój jasny blond :) a co do punktu 7 też miałam takie marzenie , kto wie może kiedyś , tyle że ja w innym kraju :)
    Dziękuje za wspomnienie :) i że zaglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, nawet nie zdążyłam cię poinformować a ty już jesteś ;)
      Nie tyle że zaglądam.. podziwiam!!! :)

      Usuń