Torba NIKE C72 Purple- zachorowałam :D

sobota, 13 kwietnia 2013

Szukam właśnie torby na wiosenno-letnie wyjścia na siłownię. Moją poprzednią torbę kupowałam przez Allegro- jest za duża i nie do końca taka jak chciałam.. W Intersporcie wpadłam dziś na przefajną torbę NIKE. Niestety kosztuje aż 169 zł. Jak się Wam podoba? Chyba zacznę na nią oszczędzać.. ;)





Torba ma krótkie rączki oraz odpinany długi pasek:


W sumie to rzadkość wśród damskich toreb sportowych: dwie przegródki.


Jest niewielka, ale na pewno pomieści buty, ciuchy na siłownię i skaker. Gorzej już z ręcznikiem- raczej nie wejdzie... 
Myślę, że przewieszona na krzyż nie będzie mi przeszkadzała podczas jazdy na rowerze. 
No to mam myślówę :) Kupić czy nie? :)



4 komentarze

  1. Jest Boska ! Jeżeli Ci się podoba, to zbieraj i kup ! :) Ja bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zobaczyłam cenę u " Mnie " kosztuję tylko 24 f ! to ok 95 zł . Zobaczę jak wygląda i chyba sobie sprawię ! Dzięki
      Uwielbiam Fioletowe Dodatki !

      Usuń
    2. Możesz mi podać linka? :) Ja znalazłam na amazon.co.uk za 19.90 i za 34.90 funtów i się zastanawiam, czy może ta torba jest dostępna w 2 wielkościach???

      Usuń
    3. http://store.nike.com/gb/en_gb/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-300/pid-675472/pgid-770901 Proszę :) Widziałam też ją w JD również za niecałe 25f przeceniona z 35f , i Jest jeden rozmiar , tak mi powiedział sprzedawca :)

      Usuń