Majówka, balkonowe rewolucje...

niedziela, 28 kwietnia 2013

Majówka :) Zaczął się długi majowy weekend :) Co prawda ja go w całości nie "obchodzę", bo nie brałam urlopu i w dni nieświąteczne muszę być w pracy, ale dobry nastrój nie opuszcza mnie od rana. Na sobotę i kawałek niedzieli przyjechaliśmy na wieś do moich teściów. Było dużo pracy fizycznej w ogródku, potem grillowanie, wypiłam pół butelki znakomitego białego wina! Nie żałuję!


Od 1 do 3 maja mam wolne i zamierzam się zająć projektem BALKON :)

Trzeba będzie wyczyścić i odmalować balkon, zakupić trochę zieleni. Marzy mi się jakiś rozłożysty kwiat, który mogłabym powiesić pod samym sufitem. Prawdopodobnie wyniosę na balkon część mojego ogródka ziołowego, który stoi w kuchni, od północnej strony mieszkania. Myślę, że słońce dobrzr zrobi moim ziółkom.

Myślę też o ozdobnej latarence na świece. Coś w tym stylu, pełno tego teraz w sklepach:


Tydzień temu w TK MAXX trafiliśmy na przeuroczy komplet mebelków balkonowych- 2 krzesła i okrągły stoliczek z drewna, pomalowany na turkusowo... Kompletnie się zakochałam, ale pomyślałam, że powinniśmy kupić coś wygodniejszego... Następnego dnia zrobiliśmy rekonesans w innych sklepach i w efekcie wróciłam po turkusowy komplecik, który na szczęście na nas czekał :)

Na pewno go pokażę na blogu, gdy balkon będzie już gotowy. Tymczasem zapraszam do oglądnięcia mojej tablicy balkonowych inspiracji na Pinterest :)

2 komentarze

  1. Ja mam manie na punkcie , świeczek, latarni, pochodni itp :) Są boskie dają rewelacyjny nastój a i nie są drogie a dają tyle radość. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. moj majowy weekend planuje iście sportowo:)

    OdpowiedzUsuń