Ser żółty na diecie? Tak!!!

sobota, 20 kwietnia 2013

Kochacie ser żółty? Ja jako dziecko zakradałam się do lodówki, wyjmowałam kostkę sera gouda, kroiłam sobie gruby plaster i zjadałam bez niczego.

W mojej rozpisce diety znalazł się ser żółty "Piórko", który ma tylko 3% tłuszczu!!!

W delikatesach Alma na dziale z serami sera Piórko nie było widać w lodówce. Postanowiłam jednak zapytać. Pani Ekspedienta z błyskiem w oku wyciągnęła ser spod lady i powiedziała mi, że lepiej kupować go w kawałku, bo po pokrojeniu lubi się sklejać.

Ważna informacja: Cena tego sera to 22,90 zł za kg. (Alma)


Dziś rano przyszła pora na test smaku. Spodziewałam się najgorszego, ale bardzo miło się zaskoczyłam!
Ser jest twardy i ma łagodny smak, zupełnie jak gouda z mojego dzieciństwa.

Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy na diecie tęsknią za serem żółtym :)

Gdzie kupić ser piórko?

W delikatesach ALMA, pytajcie też w dużych sklepach takich jak Carrefour, Real, Auchan itp. Na forach internetowych znalazłam wpisy, że ser piórko jest tez dostępny w małych, osiedlowych sklepach. Jak widać po moim przypadku warto pytać, bo czasem takie produkty dla wtajemniczonych są schowane pod ladą :D

6 komentarzy

  1. U mnie też ser żółty jest w " diecie " .Ja raczej piórka nie znajdę, ale kupuje sery odtłuszczone :) Są pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się zaopatrzyć w jakiś niskotłuszczowy ser, brakuje mi żółciocha w diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam jeszcze takiego sera... Muszę się koniecznie wybrać do Almy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa ten ser, ale widzę, że ma dziury - bardzo takich nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. WRQB- ten ser nie ma dziur! Dziury są tylko namalowane w photoshopie :)
    Ja też nienawidzę serów z dziurami i możesz mi zaufać i śmiało go kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee, szkoda, ze nie ma dziur, bo juz go sobie zamówiłam w almie internetowej - ser bez dziur to nie ser:P

    OdpowiedzUsuń