Stanik sportowy PANACHE Sports bra!

poniedziałek, 17 lutego 2014


Jak wiecie odświeżam moją sportową garderobę. W moich zakupach nie mogło zabraknąć nowego stanika sportowego. Dlaczego?

Poprzedni, kupiony niecały rok temu Panache Sports, sprawdzał się i sprawdza znakomicie, ale jest już na mnie zdecydowanie za duży- wraz ze schudnięciem zmalał mi biust. Często używam i nadal bardzo polecam ten stanik. Noszę go na każdym treningu, na każdym biegu.

Jestem z niego na tyle zadowolona, że postanowiłam kupić dokładnie taki sam, tyle że w mniejszym rozmiarze.


Jak widać stary stanik (na górze zdjęcia) trochę przeszedł, ale nadal świetnie się trzyma. Nie bedę ukrywać- bez skrupułów prałam go w pralce z resztą ubrań sportowych. Dość szybko zdarło się logo, poza tym praktycznie nic mu się nie stało. 

Teraz, w porównaniu z nowiutkim nieśmiganym modelem widzę, że nieco wyblakł. Gdyby nie był za duży, to używałabym go nadal i nawet bym nie pomyślała o zakupie nowego. :) 

Biustonosz Panache Sports Bra możecie kupić w polskich sklepach z bielizną na duże biusty a także w sklepach internetowych takich jak Bravissimo.com. Aktualnie jest dostępny w pięciu kolorach. Warto w niego zainwestować, by dbał o Wasz biust gdy Wy uprawiacie sport!

4 komentarze

  1. rozumiem , ze ten sklep Bravissima wysyla ze spokojem do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze poszukam to u siebie znajdę kilka staników sportowych, gdyż do ćwiczeń one są po prostu najlepsze. Jednak na co dzień bardzo lubię po prostu biustonosze push up od https://www.etam.pl/biustonosze-push-up i śmiało mogę przyznać, że tych mam chyba kilkadziesiąt.

    OdpowiedzUsuń