Słuchawki do biegania.. różowe, oczywiście! ;)

niedziela, 9 lutego 2014

Podczas biegu na bieżni zawsze słucham muzyki z telefonu. Ostatnio zawiodły moje ulubione słuchawki Philipsa. Miałam je już dosyć długo, na pewno ponad rok. Pewnego dnia najpierw usłyszałam trzaski w muzyce, brzmiało to jak radio, które gubi zasięg. Po chwili jednak poczułam, że słuchawki kopią mnie prądem w uszy! Ooojj.. to było bardzo nieprzyjemne :( Natychmiast je zdjęłam.

Oto słuchawki o których mowa- słuchawki Philips, model SHS4848/10:


Ewidentnie kable w słuchawkach musiały się uszkodzić i musiałam się zdecydować na zakup nowych. Bardzo irytuje mnie to, w jaki sposób wykonuje się teraz wszystkie sprzęty- wszechobecne "celowe postarzanie produktów". Piekarnik psuje się tuż po upływie gwarancji, parasole łamią się przy pierwszym podmuchu wiatru, smartfony po 2 latach stają się bezużyteczne.

Mimo tego, że moje słuchawki się zepsuły, postanowiłam kupić ponownie produkt Philipsa. Identycznych jak moje już nie ma, ale wybrałam najbardziej zbliżony kolorem i funkcją model:


To model Philips ActionFit SHQ2200PK, kolor różowo-szary. Na żywo kolor okazał się znacznie bardziej intensywny, co nieco mnie zaszokowało ;) Oto zdjęcie słuchawek zrobione przeze mnie:



Mimo szokowego koloru ;) postanowiłam nie oddawać słuchawek, bo i tak jest to najlepsze, co znalazłam w sklepach w kategorii słuchawek z regulowanym zaczepem na ucho. Za słuchawki zapłaciłam 114 zł na allegro. Moim zdaniem to bardzo drogo. Mam nadzieję, że posłużą mi długo. Na pewno zachowam dokumenty zakupu, bo mają dwuletnią gwarancję.

Takie słuchawki są bardzo wygodne i świetnie się z nimi biega. Zaczep na ucho można regulować, zależnie od jego rozmiaru. Ja mam chyba jakieś maleńkie uszy, gdyby się dało, to docisnęłabym regulację jeszcze bardziej. :)

Playlista w moim telefonie już uaktualniona. Nowe słuchawki sprawdzają się świetnie. Na razie biegam na bieżni, ale gdy tylko śnieg stopnieje i sytuacja smogowa w Krakowie się poprawi- ruszam w teren!

2 komentarze

  1. Całkiem przyzwoicie wyglądają, nie powiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam bardzo podobnych z panasonica, też z hakami, są super :)

    OdpowiedzUsuń