Rękaw na telefon- idealny do biegania! :)

niedziela, 23 lutego 2014

Tego zakupu zupełnie nie planowałam! To znaczy... chciałam mieć rękaw na telefon, ale nie był dla mnie rzeczą pierwszej potrzeby, raczej "chciejstwem" do zrealizowania kiedyś. Widziałam takie gadżety w Nike i Zalando w cenie 99 zł. Trochę drogo, jak za taki drobiazg.

Dziś weszłam do TK Maxx. Trudno było nie zauważyć wielkiego regału ze sprzętem sportowym- maty, hantle, gumy, piłki i... rękawy! W cenie 44,90 zł i do tego w różnych kolorach :)


Zdecydowałam się na kolor fioletowy. :)

Rękaw został wykonany teoretycznie na Iphone 4/5, ale moja Sony Xperia też się zmieściła. Oczywiście nie kupowałam w ciemno, poprosiłam sprzedawcę o możliwość wypróbowania, nie było z tym problemu.

Oprócz miejsca na telefon, rękaw posiada malutką kieszonkę na kluczyk, co może przydać się na siłowni :) Zapięciem jest oczywiście regulowane, więc jak urośnie nam biceps, to nie będzie problemu ;)

Ekran dotykowy telefonu działa nawet przez folię- super sprawa! Można zmieniać piosenki na telefonie nie wyjmując go z rękawa.

Jeśli szukacie takiego gadżetu, to polecam wycieczkę do TK Maxx :) Oprócz fioletowego były jeszcze różowe, niebieskie, żółte i czarne. 

3 komentarze

  1. Mam podobny :) Fioletowy tyle że zapłaciłam za niego 3 f ( równowartość 15 zł :) ) i mój jest pod mego samsunga galaxy s2 zamawiałam z ebaju :) Jest świetny , uwielbiam w niczym nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dorwałam na wyprzedaży w bershce rekaw za 15 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo :) Jak czytam wasze komentarze, to mam wrażenie, że przepłaciłam ;) Noo, ale przynajmniej jest fioletowy! ;)

      Usuń