Stanik sportowy Panache Sports- mój nowy zakup :)

sobota, 30 marca 2013


Jestem posiadaczką dość dużego biustu. Są oczywiście większe i sporo większe, ale mój jest na tyle duży, że zazwyczaj jest obiektem ciekawskich spojrzeń, komentarzy, głupich żartów itp.
Taki biust trudno też ubrać, ale odkąd istnieje Lobby Biuściastych, to jest to zadanie znacznie ułatwione. Moje ulubione staniki codzienne to tzw. effuniaki od Ewy Michalak, które kupuję aktualnie w rozmiarze 75 J/ JJ (zależnie od modelu).

Wraz z rozpoczęciem regularnych ćwiczeń, po mojej głowie zaczęła się błąkać myśl o zakupie nowego stanika sportowego.

Do tej pory miałam taki: Biustonosz Sportowy Royce
Kupiony kilka lat temu, gdy na rynku nie było w moim rozmiarze (brytyjskie 34 HH) absolutnie żadnego innego wyboru. Brzydki, mocno zabudowany i z efektem uniboob (nie rozdzielający piersi). W efekcie kiepsko spełniał swoją rolę, biust był sprasowany i zgnieciony, a stanik średnio komfortowy w noszeniu. Szkoda mu poświęcać więcej uwagi- nie kupujcie i już :)

Początkowo przymierzałam się do zakupu tego Shock Absorbera: Max Sports Top


Doczytałam jednak, ze on również robi uniboob ;) i od razu go odrzuciłam.

Zaryzykowałam i postawiłam na stanik sportowy Panache Sports. Rozmiarówka od D do H, więc ciut na mnie za mała.
Wzięłam 34H i muszę przyznać, że nie jest tak źle. Biust się mieści, jest rozdzielony, znakomicie podtrzymany!!! Stanik posiada wbudowane fiszbiny, których w ogóle nie czuć. Fantastycznie się w nim czuję.

Jest dostępny w kilku kolorach (z tego, co widzę, to zmieniają się co sezon) i można go kupić z dostawą do Polski np. tu, w Bravissimo. Mój jest w kolorze Storm, widocznym na poniższym zdjęciu:


Jak widać jest mocno podbudowany pod biustem. Miałam początkowo problem z umiejscowieniem paska do pulsometra (elektrody podczas ćwiczeń nachodziły na stanik i puls przestawał się wyświetlać na zegarku), ale włożyłam pasek tuż pod biustonosz i już jest OK.
Ramiączka są proste, można je też spiąć ze sobą, by były na krzyż (przydatne do niektórych koszulek sportowych). Po kilkukrotnym wypróbowaniu (również na bieżni!) mogę go z czystym sumieniem polecić :)
Fantastycznie odprowadza pot. Po treningu w środku stanik jest zupełnie suchy, na zewnątrz dosłownie mokrusieńki! Daje wspaniały komfort i podtrzymanie. Biust bardzo ładnie wygląda pod bluzką- a to było dla mnie ważne :)

Oto opis z polskiego sklepu dopasowana.pl:


Nowy sportowy model biustonosza. Delikatnie usztywniane miseczki oraz fiszbiny to innowacje w tego typu biustonoszach. Fiszbiny dodatkowo znajdują się w silikonowych osłonkach co sprawia, że ich obecność przynosi same zalety. Specjalnie opracowana konstrukcja redukuje wstrząsy aż o 83% zapewniając w ten sposób świetne podtrzymanie. Sprawdza się przy uprawianiu wszystkich sportów.
Posiada szerokie, miękko wyściełane ramiączka o regulowanej długości do połowy. Martwisz się, że ramiączka mogą być na Ciebie za długie? Nic z tego, biustonosz ma klips spinający ramiączka na krzyż co dodatkowo je skraca! Posiada płaskie szwy co sprawia, że jest praktycznie niewidoczny pod ubraniami sportowymi. 
Dostępny aż do miseczki H. Obwód ścisły.

8 komentarzy

  1. Panache to mój najlepszy zakup ostatnich lat; pierwsze miejsce w wyposażeniu biegaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko trzeba zaopatrzyć się w taki stanik. Choćby dla mojego własnego komfortu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raany marzy mi się taki, gratuluję wyboru, wszędzie same pochlebne opinie o nim są : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i jest to chyba najlepszy zakup biegowo- fitnessowy jakiego dokonałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, oby się dobrze sprawował ;)

    zapraszam do siebie:
    http://fitholik.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zastanawiałam się nad Shock'iem, ale jednak postawię na Panache Sport. Jeszcze go nie mam, nie chciałam kupować przez internet. Czekam na dostawę, w sklepie mieli tylko czarne, a spodobał mi się fioletowy-miła pani obiecała mi sprowadzić ;) Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował i nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie mam taka sama rozkminę, tez przymierzam sie do zakupu sportowego stanika. Biust tez nietypowych rozmiarów. Wielkiego wyboru nie ma tez mysle o PANACHE :)

    OdpowiedzUsuń