Tabelka postępów- minął ROK!

poniedziałek, 3 marca 2014

Zaczął się marzec :) Miesiąc niosący obietnicę wiosny, dłuższych dni..

Odnalazłam zapomniany centymetr krawiecki i postanowiłam zestawić w tabelce, co mi się udało zdziałać na przestrzeni roku życia ze sportem za pan brat. Uczciwej diety nie było zbyt wiele, ledwie 3 miesiące z całego roku.




TALIA
BRZUCH
UDO
BIODRA
BIUST
RAMIĘ
(biceps)
2013-02-01
95
103
64
116
113
34
2014-02-28
8189609910330
\
W talii straciłam 14 cm! Zniknął wielki wał tłuszczu, który gromadził mi się tuż pod stanikiem. Ufff....

W obwodzie brzucha (na wysokości pępka) również ubyło mi 14 cm.

Obwód mojego uda zmniejszył się o 4 cm. Nie patrzę na moje uda łaskawie, nie wiem jeszcze jak to zrobię, ale zamierzam dać im wycisk ;)

W biodrach najwięszy spadek... aż 17 cm. Wow!

Obwód biustu zmniejszył się o 10 cm, dzięki czemu zmniejszyłam rozmiar stanika o 2 miseczki. Mam teraz większy wybór w sklepach ;)

Moje ramię zeszczuplało o 4 cm (i mam mięśnie!).

Od niedawna zauważyłam znaczne wygładzenie się cellulitu na nogach i pośladkach.

Jestem coraz bardziej zadowolona z tego co widzę w lustrze, choć przed moim ciałem jeszcze daleka droga. Mogę już wejść do sklepu i po prostu coś sobie kupić. :) Bez łez i przeklinania mieszczę się w rozmiar 42 lub nawet 40 (zależy od sklepu..).

Najwspanialsze jest jednak to, co niewidoczne. Wróciło moje poczucie własnej wartości, wiara w siebie i zadowolenie z siebie. To bezcenne.

PS. Zapisałam się na Mini Maraton ;) W maju w Krakowie!

1 komentarz

  1. poczucie wartosci i zaakceptowanie siebie jest najwazniejsze :)

    Jesli chcesz poczytac i dowiedziec wiecej o zdrowym odzywianiu, fitnessie, jak schudnac zdrowo to wskocz na http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń