Poszukiwany Hotel SPA w promieniu 100 km od Krakowa :)

czwartek, 23 maja 2013

Już za dwa miesiące będzie nasza druga rocznica ślubu. Pod wpływem przeczytanej w internecie dyskusji o zabiegach SPA pomyślałam, że super by było pojechać na jakieś 3-5 dni totalnego relaksu zahaczając terminem o rocznicę ślubu :)

Problem w tym, że im więcej zaczęłam googlać na temat hoteli SPA, tym bardziej jestem zagubiona, a wręcz poirytowana tym, jak nieintuicyjne w nawigacji i merytorycznie dziurawe są niektóre ze stron...

Słyszałam od znajomej kosmetyczki bardzo dobre opinie na temat Hotelu SPA Ireny Eris w Krynicy Zdroju. Sprawdziłam jednak ofertę na stronie i ceny pobytów z zabiegami są bardzo drogie. Obiekt robi jednak wspaniałe wrażenie...


Zaczęłam więc szukać od drugiej strony, czyli na grouponach ;) Nie znalazłam jednak niczego wyróżniającego się.

Czy możecie mi coś polecić? Słyszałyście coś dobrego o jakichś Hotelach SPA niedaleko od Krakowa? Nie muszą to być góry, może być też coś na północ, wschód, zachód.. ratunku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz