Fit jest sexy! Książka Jacka Bilczyńskiego :)

wtorek, 7 maja 2013

Znacie Jacka Bilczyńskiego?
 To współczesny człowiek renesansu ;) Najbardziej znany jest z tego, że pracuje jako model (m.in. dla marki Meble Kler), ale jest też dietetykiem, fizjoterapeutą i trenerem personalnym. Ma 27 lat i mieszka w Krakowie (tak, to dlatego go nie znacie drogie Warszawianki). ;)

Miałam przyjemność być pod opieką dietetyczną Jacka rok temu, przez 10 tygodni. Bez większego wysiłku schudłam w tym czasie 6 kg (moja jedyną aktywnością była jazda na rowerze do pracy 2 x w tygodniu). Jacek ułożył mi bardzo fajną dietę, do której szybko się przyzwyczaiłam i co 2 tygodnie sprawdzał na spotkaniach moje postępy.

Jacek prowadzi swój fanpage na Facebooku. Kręci też wiele filmów i pisze artykuły do działu Facet na portalu Interia.pl. Tam każdy, nawet osoba nie będąca jego klientem, może sporo się dowiedzieć i poznać znakomite wskazówki dietetyczne i fitnessowe.

O Jacku się mówi, nawet na mojej siłowni. ;) Budzi on emocje wśród facetów, moim zdaniem jest to głównie zazdrość. :) Panowie dyskutują, czy muskulatura Jacka jest tylko i wyłącznie zasługą ćwiczeń.

Teraz Jacek wydaje swoją autorską książkę: "Fit jest sexy! Jedz, ćwicz i ciesz się życiem".


Data premiery książki to 10 maja 2013 r. (Empik)

Nie mam też pojęcia, co w tej książce będzie. :) Nie wiem też, czy jest skierowana do mężczyzn, kobiet, czy do obojga płci. Sądzę, że będzie to książka w podobnej konwencji jak wydana ostatnio książka Ewy Chodakowskiej, lecz bardziej z naciskiem na zdrowe jedzenie. Myślę, że możemy się spodziewać świetnych przepisów kulinarnych i nowatorskich pomysłów na trening.



W najbliższy piątek odbędzie się promocja książki w Krakowie, w klubie Forty Kleparz (wejście za zaproszeniami). Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć i zdobyć książkę, a przynajmniej dowiedzieć o niej więcej. :)

Jeśli jeszcze nie znałyście Jacka Bilczyńskiego, to zapewniam, że warto go poznać. Może właśnie dzięki tej książce?

Źródło zdjęć: https://www.facebook.com/JacekBilczynski.FitAndLifestyleCoach

3 komentarze

  1. Przystojniak z pasją:) Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę,al przystojniak to jest oj tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma książki w empiku :( nawet sprzedawcy o niej nie słyszeli.

    OdpowiedzUsuń