Jak zdobyć książkę Jacka Bilczyńskiego ??? Wynik poszukiwań :D

sobota, 11 maja 2013

Mimo posiadanego zaproszenia, nie dotarłam na promocję książki Jacka Bilczyńskiego. Wybrałam trening :)
Na siłowni po raz pierwszy w tym roku włączyli klimatyzację, a mimo to było bardzo duszno i czułam się słabo. Myślę, że to moja własna wina, bo przed treningiem zjadłam dość ciężki posiłek... Ćwiczących osób było zaskakująco mało, mimo popularnej pory (18.00-20.00). Nie narzekam, bo nie musiałam czekać na sprzęty :)

Dla porządku po treningu zaglądnęłam do Empiku, ale książki Jacka ani śladu. Premiera miała być 10 maja, jest 10 maja a książki nie ma! Co jest? Z pomocą przyszło mi google :) Na interii znalazłam wywiad z Jackiem. Na samym końcu zamieszczono informację:

Od 10 maja do 10 lipca książkę znajdziecie w każdym Empiku. Dołączona jest jako bezpłatny dodatek do każdego numeru EksMagazynu - luksusowego pisma dla kobiet.

Aha... no to mogliście od razu powiedzieć, a nie zawracać ludziom głowę szukaniem po empikach i merlinach ;)

Eksmagazyn napisał wczoraj na FB: Niestety Empik zrobił nam psikusa i dziś tylko w Warszawie jest nowy numer:( Od poniedziałku będzie już w całej Polsce!

...W takim wypadku polecam poszukiwać tej gazety poza Stolicą od dnia 13 maja. :)

Okładka wygląda tak (Radosław Majdan z konturówką pod okiem.. no trudno):


Cena: 9,90 zł.

Dajcie znać, czy zamierzacie kupić :D




Czytaj więcej na http://facet.interia.pl/meskie-tematy/news-jacek-bilczynski-fit-jest-sexy,nId,964580?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox


Od 10 maja do 10 lipca książkę znajdziecie w każdym Empiku. Dołączona jest jako bezpłatny dodatek do każdego numeru EksMagazynu - luksusowego pisma dla kobiet.

Czytaj więcej na http://facet.interia.pl/meskie-tematy/news-jacek-bilczynski-fit-jest-sexy,nId,964580?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefoxOd 10 maja do 10 lipca książkę znajdziecie w każdym Empiku. Dołączona jest jako bezpłatny dodatek do każdego numeru EksMagazynu - luksusowego pisma dla kobiet.

Czytaj więcej na http://facet.interia.pl/meskie-tematy/news-jacek-bilczynski-fit-jest-sexy,nId,964580?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefoxmjjj

5 komentarzy

  1. Może było mniej ludzi bo piątek? Bo pogoda pozwala na sport poza murami budynku? Tym lepiej dla Ciebie bo jak napisałaś nie musiałaś czekać na sprzęt ;) Ooo jak mnie te niby premiery wnerwiają....ja już czekam rok na płytę a zespół wciąż przekłada premierę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie slyszalam o tym czasopismie wczesniej;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cośtam słyszałam, ale jeszcze nigdy nie kupiłam. Chyba dość niszowa gazeta :) Albo nie mogą się przebić :)

      Usuń
  3. a można gdzieś kupić teraz? empik/internet/cokolwiek? bardzo mi zależy:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Empikach, ale jakiś czas temu. Myślę, że najlepiej zadać pytanie na Fanpage'u Jacka :) Zapytaj, czy jest jeszcze dostępna :)

      Usuń