Podjadanie? Mnie to nie dotyczy? ...niech przekąski będą ZDROWE!

niedziela, 21 lipca 2013

Czytacie felietony Agnieszki Czerwińskiej?

Wczoraj przeczytałam felieton Agi o podjadaniu i z dumą stwierdziłam, że ten problem mnie nie dotyczy. 

Gdy jednak przed chwilą zrobiłam rachunek sumienia, to okazało się, że oprócz śniadania i obiadu wsunęłam jeszcze serek Danio, dwie pralinki czekoladowe, wafla ryżowego, banana, kawę bezkofeinową, małą drożdżówkę... i w sumie nadal byłam głodna.

Polecam Wam lekturę tego felietonu i refleksję nad tym, co zjadamy i zapominamy :)


Przekąski i dożerki to normalna sprawa, ale niech będą zdrowe!!! :)


Zdradzę Wam kilka pomysłów na przekąski idealne na lato, które dostałam od Jacka Bilczyńskiego. Ba, można nawet nazwać je dietetycznymi deserami!

Więcej znajdziecie w jego książce Fit jest Sexy!!


Przekąski (dobrze jeśli nie więcej niż 2 w ciągu dnia):
  • 2-3 wafle ryżowe z gorzką czekoladą
  • mały jogurt mrożony z dodatkiem orzechów
  • 200ml mleka sojowego naturalnego z 2 łyżkami lekkiego twarożku, sokim z cytryny, stewia i łyżeczką żelatyny (pozostawić na 3-4h w lodówce, powstanie forma deseru
  • lody z filiżanki truskawek, 100ml mleka sojowego lub lekkiego jogurtu, 1 łyżeczki żelatyny i słodzika/stewii (wszystko razem zmiksowane i pozostawione w lodówce na kilka godzin)
  • galaretka z 4-5 mocnych herbat owocowych, 500ml wody, dużej ilości stewii oraz 2 łyżeczek żelatyny



     
Na dzisiaj to tyle. A chcecie przepis na bezkarne dietetyczne czekoladowe muffiny, które smakują doskonale? :)

     
     
    

1 komentarz