Mój nowy gadżet- BlenderBottle :) Idealny shaker na siłownię.

sobota, 2 marca 2013



różowy shaker na siłownięTak, wiem, że shaker na siłownię można kupić już za kilkanaście złotych. Jeśli jednak chodzi o sport, to zdecydowanie jestem gadżeciarą i wszystko musi mi pasować kolorem do mojego stroju na siłownię ;)


Dlatego też, gdy trener powiedział, że mam po ćwiczeniu pić Carbo, a Mąż zawyrokował "Musisz sobie kupić shaker", pełna obaw rzuciłam się na poszukiwania. Dość szybko znalazłam na allegro coś, co w pełni spełniło moje oczekiwania- czyli było:
1. ładne
2. różowe.

Oto BlenderBottle SportMixer™ Mini :)

Buteleczka jest wykonana z leciutkiego plastiku (niezawierającego BPA) oraz z gumy. Kuleczka (ze stali nierdzewnej) pełni funkcję trzepaczki- rozbija grudki odżywek, miesza proszek z wodą/mlekiem i tworzy delikatną piankę :) Muszę przyznać, że Blender Bottle jest produktem naprawdę dobrej jakości. Spodziewałam się taniego plastiku, ale bardzo miło się rozczarowałam. :) Takie to cacko można kupić na allegro za 49 zł.



Są oczywiście dostępne inne kolory (ja wahałam się jeszcze nad fioletowym, ale w końcu wybrałam róż) oraz pojemności (590 ml i 830 ml). Na kobiece potrzeby spokojnie wystarczy mniejsza pojemność, czyli 590 ml. Butelka znakomicie sprawdzi się również na wyprawy rowerowe, chociaż warto zaznaczyć, że nie ma tak łatwego otwierania jak typowy bidon- trzeba ją otworzyć ręką, a nie zębami ;)
Można myć w zmywarce- to moim zdaniem ogromny plus.





Dla fanek mniej jaskrawych shakerów są jeszcze butelki półmatowe, białe, które kosztują znacznie mniej- 30 zł (590 ml) i 32 zł (830 ml). Jest więcej kolorów, niż te pokazane poniżej.


PS. Strona producenta BlenderBottle, fanpage na Facebooku :)

2 komentarze

  1. Fakt w Młynie jest całkiem spoko :) nie wiem gdzie chodzisz ale tam za mostem kotlarskim mają naprawdę fajny basen :)

    OdpowiedzUsuń