Podsumowania i nowe cele

środa, 17 grudnia 2014

Pora powoli spojrzeć na cele na 2015 rok. W 2015 roku stuknie mi trzydziestka. Te okrągłe urodziny chciałabym świętować w sposób szczególny. Szczegóły imprezy są jeszcze do dogrania, ale jedno wiem. Chciałabym wejść w tę kolejną dekadę szczęśliwa. Zadowolona z siebie. Chcę być taka, jaką widzę siebie w głowie.
Niejedna z nas mówi "Do trzydziestki się ogarnę" i ja też obiecywałam sobie, że do trzydziestki na pewno uda mi się trwale schudnąć. Na szczęście będzie to dopiero pod koniec roku ;)

Nie tracę wiary w to, że osiągnę mój cel. 2014 był dobrym rokiem. Bardzo się zmieniłam- głównie od wewnątrz.  Jesienią dopadł mnie gorszy czas. Wyrzuty do samej siebie, że przez brak sił zawalam to, co do tej pory dawało mi radość- naukę języka, siłownię. Ogarnęło mnie "niechcemisię", siedzenie cały wieczór na kanapie, oraz (niestety) ciąg słodyczowy - to odcisnęło widoczne piętno na mojej sylwetce. To jednak tylko 2-3 kg na plusie. Na szczęście tylko ja je widzę i wierzę, że lada moment uda mi się je zgubić. Najważniejsze to nie popadać w jeszcze większego doła, nie dopuścić, by w ruch poszło błędne koło. Mobilizacja, drobne, mądre zmiany i przede wszystkim nie biczowanie się za potknięcia. One są i będą. Nie jestem idealna.

3 komentarze

  1. Też mam ciężki czas, ale nie można się poddawać :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń