Lipiec, wakacji czas!

piątek, 4 lipca 2014

Witajcie wakacje :)
Zazwyczaj gdy nadchodzi weekend pogoda się psuje, zrywa się wiatr, zaczyna lać, temperatura spada, a nadzieje na piękny wypoczynek bledną.

W ten weekend ma być upał. Zamierzamy wyjechać na wieś. W poprzedni weekend też na szczęście coś się pogodzie pomyliło i było po prostu pięknie. :) Ciepło, słonecznie, momentami nawet duszno. Sobotę spędziliśmy na długiej rowerowej wycieczce. Zrobiliśmy 20 km, a po drodze zaliczyliśmy piknik w Parku :) Przedsmak wakacji..

Do urlopu jeszcze 3 tygodnie. W pracy działam ostatnio na takich obrotach, że po powrocie jestem w stanie jedynie leżeć z kotem na sofie albo siedzieć i gapić się na kwiatki na balkonie :) Co zazwyczaj idzie za zapracowaniem- siadła motywacja, aktywność fizyczna i dieta. Nie przytyłam, waga oscyluje wciąż na poziomie 72-73 kg, ale nie czuję się fajnie z tym, że nie ćwiczę.

Postanowiłam, że od dzisiaj na 2 tygodnie absolutnie odstawiam pszenicę, która mi nie służy. Będę jadła więcej kaszy jaglanej, płatków owsianych, ryżu brązowego. Myślę, że przyda się takie oczyszczenie organizmu z pszenicy przed wakacjami. :)


2 komentarze

  1. Odstawienie pszenicy na jakiś czas to dobry pomysł tym bardziej że jest teraz tyle świeżych warzyw i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam książkę " dieta bez pszenicy " zrezygnujesz z niej na stałe :) Powodzenia , ja jestem już 2 miesiąc tyle że na diecie bez glutenu , czuje się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń